Social media geeft mensen een nieuwe methode om met elkaar en met bedrijven in de vastgoedsector te communiceren. Dit is waarom:
Blog
Hoe maak je een succesvolle woningvideo?
Het gebruik van woningvideo's om je aanbiedingen en makelaarsprofiel te promoten is erg effectief. In totaal heeft 51% van de kopers het huis dat ze hebben gekocht online heeft ontdekt. Om je vastgoedaanbiedingen te laten opvallen en meer leads te genereren, zijn...
De kracht van video content op funda
Video creëert de ultieme merkbeleving. Een marketingstrategie voor een bedrijf zou video moeten bevatten. Waarom? Naast het vastleggen van de kern van een bedrijf, creëert video ook een meer sfeervolle indruk dan afbeeldingen. Je kunt mensen daadwerkelijk beïnvloeden....
5 soorten video’s die elke makelaar nodig heeft
In de huidige vastgoedmarkt zijn er veel opties om contact te leggen met potentiële klanten. In deze blog zijn er vijf toegelicht.
5-stappenplan voor een succesvolle videomarketing strategie
Een video laten maken voor je bedrijf en deze op sociale media plaatsen is effectief, maar wees je ervan bewust: als je geen strategie hebt voor het plaatsen van deze video’s, bestaat de kans dat je niet de gewenste resultaten behaalt. Daarom is het essentieel om met een strategie te werken.
Hoe kan een interieur design video kan bijdragen tot meer leads?
Wil jij een klant helpen bij het maken van de juiste keuzes voor zijn of haar interieur? Laat klanten ervaren wat je te bieden hebt met video.
Het effect van dronebeelden voor makelaars
Het gebruik van kwalitatieve drone beelden is een noodzakelijk hulpmiddel geworden in de competitieve vastgoedmarkt. Lees hier waarom.